Crear reflexió i posicionar-se en contra del maltractament animal; l’exposició col·lectiva de petit format “El Venadito” comissariada per la Montse Pérez de siNesteSia i amb la col·laboració de DEPANA i el Centre Cultural la Farinera del Clot, ha finalitzat amb èxit la seva segona edició.

Les 40 obres dels artistes seleccionats han estat exposades durant tres setmanes al Centre Cultural la Farinera del Clot on el públic ha pogut gaudir aquesta exposició lliurement o mitjançant visites guiades.

Des de la nostra entitat estem molt agraïts de tenir l’oportunitat de col·laborar en una acció on es pretén sensibilitzar les persones sobre el patiment animal. DEPANA és una entitat de Defensa del Patrimoni Natural i dins d’aquest patrimoni no podem oblidar-nos de la fauna, és part de la natura i és el nostre deure lluitar perquè cada animal sigui respectat.

Com a resultat de la feina ben feta s’han recaptat 508€ que han estat donats a la nostra entitat. Per altra banda, alguns dels artistes ens han donat les seves obres, que aviat les podreu veure al nostre web i, tindreu l’opció de comprar-les.

Esperem que El Venadito serveixi per a que la gent comenci a plantejar-se una altra manera de fer les coses, sense que sigui necessari el patiment de la fauna sigui silvestre o sigui domèstica.

 

(versión en castellano)

Finaliza la segunda edición de El Venadito; Juntos contra el maltrato animal

Crear reflexión y posicionarse en contra del maltrato animal; la exposición colectiva en pequeño formato “El Venadito” comisariada por Montse Pérez de Sinestesia y con la colaboración de DEPANA y el Centro Cultural La Farinera del Clot, ha finalizado con éxito su segunda edición.

Las 40 obras seleccionadas han sido expuestas durante tres semanas en la Farinera del Clot donde el público ha podido disfrutar de esta exposición por libre o mediante las visitas guiadas.

Desde nuestra entidad estamos muy agradecidos de haber tenido la oportunidad de colaborar en una acción donde los que se pretende es sensibilizar las personas sobre el sufrimiento animal. DEPANA es una entidad de Defensa del Patrimonio Natural y dentro del mismo no nos podemos olvidar de la fauna, es parte de la naturaleza y es nuestro deber luchar para que cada animal sea respetado.

Como resultado del trabajo bien hecho se han recaudado 508€ que han sido donados a nuestra entidad. Algunos de los artistas nos han querido donar sus obras expuestas y pronto las podréis ver en nuestra web y comprarlas si las queréis.

Esperamos que El Venadito sirva para que la gente empiece a plantearse otra manera de hacer las cosas, sin que sea necesario el sufrimiento de la fauna sea silvestre o sea doméstica.